چگونه در میان فروش ارزهای دیجیتال قیمت بیت‌کوین افزایش می‌یابد؟

ممکن است تا زمستان امسال ارزش بیت‌کوین به طور گسترده‌ای افزایش یابد، زیرا سرمایه گذاران از دیگر آلتکوین‌ها به برترین ارز دیجیتال جهان روی آورده‌اند.

 بیت کوین در حال حاضر شناخته‌شده‌ترین رمز ارز دنیا است.

 مارتینز اخیراً به کیتکو نیوز گفت: «ما شاهد فروش گسترده آلت کوین‌ها در ازای بیت کوین بوده‌ایم. در حال حاضر، بیت کوین بیش از 40 درصد بر بازار ارز دیجیتال تسلط دارد. و ما انتظار داریم که این روند همچنان ادامه پیدا کند.»

 ژوئن ماه وحشتناکی برای بیت کوین بود که قیمت آن 40 درصد سقوط کرد و این ارز دیجیتال ژوئن را زیر محدوده 20000 دلار به پایان رساند. از آن زمان، قیمت بیت کوین رنج شد و سپس به بالای 23000 دلار رسید.  با این حال، بازار نزولی رمزارزها همچنان پابرجاست زیرا تورم و نگرانی از رکود اقتصادی مانع سرمایه‌گذاری افراد در فضای کریپتو می‌شود.

 مارتینز توضیح داد: «بسیاری از معامله‌گران فعال  در حال معامله بیت‌کوین در محدوده‌های مختلف هستند. ولی از سایر آلت‌کوین‌ها فاصله گرفته‌اند زیرا رمزارز‌های دیگر به اندازه بیت‌کوین قابل پیش‌بینی نیستند.»

 در این شرایط، ارقام بالا تورم دیگر سرمایه گذاران را شگفت زده نمی‌کند. به همین دلیل است که چشم انداز قیمت بیت کوین برای زمستان مثبت می‌باشد. بیت‌کوین این توانایی را دارد که به یک دارایی ذخیره تبدیل شود و به همبستگی خود با دارایی‌های پر ریسک پایان دهد.

 مارتینز خاطرنشان کرد که همبستگی بیت‌کوین به دارایی‌های پر ریسک در حال کاهش است. «اگر به ارتباط بین بیت کوین و NASDAQ 100 نگاهی بیندازید، در ماه فوریه در بالاترین حد خود قرار داشت، اما در حال حاضر، دیگر قیمت بیت‌کوین به سهام نزدک 100 ربطی ندارد و روز به روز از همدیگر بیشتر فاصله می‌گیرند. اما این امر در مورد همه دارایی‌های صدق نمی‌کند، بیت‌کوین همچنان در مقابل نوسان دارایی‌های اساسی، ریسک‌پذیر می‌باشد.»

محبوبیت امور مالی غیر متمرکز DeFi)) بسیار کم شده است. در نوامبر، ارزش کل قفل شده (TVL) امور مالی غیر متمرکز  150میلیارد دلار بود، اما در حال حاضر کل ارزش قفل شده DeFi 30 میلیارد دلار است.

با این حال، تبدیل شدن بیت کوین به یک سرمایه امن زمان می‌برد. اما سرمایه‌گذاران نسبت به این قضیه خوشبین‌ هستند.

برای بلند مدت قیمت بیت‌کوین صعودی پیش‌بینی می‌شود، ممکن است در پنج سال آینده، ما بیت کوین را به عنوان یکی از پنج ارز برتر جهان ببینیم.

 همچنین چشم‌اندازها نسبت به اتریوم بسیار خوشبینانه است، زیرا قوی‌ترین پروتکل را دارد. انریوم از چندین چرخه جان سالم به در برد و پذیرش گسترده‌ای داشت. به غیر از بیت‌کوین و اتریوم، پروتکل‌های دیگر هنوز راه زیادی برای اثبات خود دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *