با رسیدن قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح در 10 ماه گذشته، بازار کریپتو صعودی شد 2023/04/11

جهش قیمت بیت‌کوین (BTC) برترین ارز دیجیتال جهان به بالاترین سطح خود از 11 ژوئن، منجر به افزایش قیمت در سراسر بازار کریپتو با شروع هفته شد.

 از سوی دیگر، در بازار سهام ایالات متحده در روز دوشنبه S&P و Dow به ترتیب 0.1% و 0.3% افزایش یافتند، در حالی که Nasdaq 0.03% کاهش یافت.

 پس از اینکه قیمت بیت‌کوین در اواخر روز یکشنبه به بالای 28600 دلار رسید، فروشندگان تلاش کردند آن را به زیر 28000 دلار برسانند اما با مقاومت شدید خریداران مواجه شدند و قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر به بیش از 30000 دلار رسیده است.

در حال حاضر سه هفته است که بازار کریپتو وارد روند صعودی شده، و به نظر می‌رسد این افزایش قیمت همچنان در ماه آوریل ادامه داشته باشد.

 البته به خریداران بیشتری نیاز است تا روند صعودی قیمت بیت‌کوین پابرجا بماند.

باید خاطر نشان کرد این افزایش قیمتی دور از انتظار نبوده و از قبل توسط تحلیلگران پیش‌بینی شده است.

در کل انتظار می‌رود روند صعودی ادامه یابد زیرا قیمت بیت‌کوین روز دوشنبه توانست به بالای سطح مقاومت 29000 دلار صعود کند، اما هنوز نمی‌توان به پیش‌بینی‌ها اعتماد کرد، زیرا برای تائید ادامه روند صعودی به سیگنال بیشتری نیاز است، و رویداد بزرگ این هفته، انتشار CPI در روز چهارشنبه می‌تواند همه چشم‌انداز‌ها را تغییر دهد.

البته انتظار می‌رود شاخص قیمت مصرف کننده، یک محرک صعودی برای بازار کریپتو باشد.

برای تائید سیگنال صعودی معاملگران باید منتظر بمانند تا قیمت بیت‌کوین از سطح مقاومت 31000 دلار عبور کند.

 همچنین افزایش قیمت بیت‌کوین به نفع بازار آلت‌کوین‌ها بوده است و همه آنها به جز 10 توکن از 200 توکن برتر دنیا پس جهش بیت‌کوین، شاهد افزایش قیمت بودند.

در میان ارزهای دیجیتال Conflux (CFX) و Stargate Finance (STG) با سودهای 12.5 درصدی پیشتاز میدان شدند و پس از آن Injective (INJ) و Render Token (RNDR) با سود 9.4 درصدی از سایر ارزهای دیجیتال پیشی گرفتند.

 ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 1.21 تریلیون دلار می‌رسد و نرخ تسلط بیت‌کوین 46.7 درصد است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *