در راستای سقوط بازارهای سهام، قیمت بیت‌کوین به پایین سطح از ماه ژانویه رسیده است 2022/05/09

در راستای سقوط بازارهای سهام، قیمت بیت‌کوین به پایین سطح از ماه ژانویه رسیده است 2022/05/09

قیمت بیت کوین در روز دوشنبه به پایین ترین سطح خود از ما ژانویه سقوط کرد زیرا رکود بازارهای سهام همچنان به ارزهای دیجیتال آسیب می‌رساند، در حال حاضر رمزارزها به طور گسترده‌ای با دارایی‌های پر از ریسک مانند سهام تکنولوژی معامله می‌شوند.

قیمت بیت کوین در معاملات صبح امروز به 33266 دلار سقوط کرد، اگر قیمت بیت‌کوین از محدوده قیمتی 32951 عبور کند به کمترین سطح از جولای سال گذشته خواهد رسید.

در حال حاضر بیت‌کوین در حدود 33500 دلار معامله میشود.

مت دیب، مدیر عامل پلتفرم ارز دیجیتال Stack Funds مستقر در سنگاپور گفت: «من فکر می‌کنم ارز‌های دیجیتال هنوز به عنوان دارایی‌های پر از ریسک طبقه‌بندی می‌شود، و همانطور که در سهام نزدک مشاهده کردیم، اکثر ارزهای دیجیتال در حال سقوط هستند.»

سهام نزدک هفته گذشته 1.5 درصد سقوط کرد و تا به امروز 22 درصد از ارزش خود را از دست داده است، این کاهش ناشی از چشم انداز تورم که فدرال رزرو آمریکا را مجبور به افزایش نرخ‌های بهره علیرغم کندی رشد اقتصاد کرده است، میباشد.

معاملات آتی نزدک در معاملات صبح دوشنبه 0.8 درصد دیگر کاهش یافت.

قیمت بیت کوین روز جمعه در محدوده قیمتی 36000 دلار بسته شد. نقدینگی بازار کریپتو در آخر هفته پایین بود. همچنین این نگرانی وجود دارد که استیبل کوین الگوریتمی به نام Terra USD (UST) پیوند خود را با دلار از دست بدهد.

استیبل کوین‌ها توکن‌های دیجیتالی هستند که قیمت آن‌ها به سایر دارایی‌های سنتی، اغلب دلار آمریکا بستگی دارد.

درحال حاضر 1 UST برابر با 1 دلار آمریکا است. اما از آنجا که بنیانگذاران ترا یو‌اس‌دی برنامه‌هایی برای ایجاد ذخیره 10 میلیارد دلاری بیت کوین برای حمایت از این استیبل کوین، دارند. ممکن است UST به سمت بازارهای بیت کوین سوق پیدا کند.

قیمت اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان که زیربنای شبکه اتریوم میباشد، روز دوشنبه به 2421 دلار سقوط کرد که پایین‌ترین قیمت از اواخر فوریه است.

    • دسته بندی: توضیح و تفسیر اخبار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *