تحلیل دلار استرالیا و ین ژاپن در برابر دلار (USD/JPY) 2021/9/23

تحلیل دلار استرالیا و ین ژاپن در برابر دلار (USD/JPY) 2021/9/23

تحلیل دلار استرالیا و ین ژاپن در برابر دلار (USD/JPY) 2021/9/23

تحلیل تکنیکال ۱ ساعته دلار آمریکا به ین ژاپن (USD/JPY)

من و شما می‌دانیم که دلار آمریکا نسبت به ین ژاپن و دلار استرالیا نسبت به دلار آمریکا در روند کوتاه مدت قیمت به سر می‌برند، اما فکر نمی‌کنم متوجه شده باشید که این جفت‌ ارز‌ها در نزدیکی نقاط عطف کلیدی قیمت معامله می‌شوند.

این‌ بار نظر شما درباره نمودار‌ها چیست؟

USD/JPY: 1 ساعته

برای کاهش بیشتر قیمت دلار آمادگی دارید؟ اوایل هفته دلار آمریکا نسبت به ین ژاپن را در نزدیکی سطح مقاومت کانال در بازه زمانی ۱ ساعته مشاهده کردیم.

آیا در روند نزولی USD/JPY به انجام معامله پرداختید؟ اگر از حرکت نزولی قیمت سود برده‌اید، پس به شما تبریک می‌گویم.

اگر حرکت قیمت را از دست دادید، باید بدانید که USD/JPY به سطح مقاومت کانال بازگشته است. این بار، محدوده قیمتی 109.80 است که می‌تواند خریداران را مهار کند.

مراقب حرکت کاهشی قیمت باشید، که می‌تواند USD/JPY را به پایین‌ترین سطح خود در ماه سپتامبر برساند.احتمال برگشت قیمت به 50% فیبوناچی وجود دارد که در شکل مشخص شده است .

اگر دیدید که USD/JPY در بالای کانال معامله می‌شود، یا اگر دلار شروع به حرکت صعودی بالای محدوده قیمتی 110.00 کرد، پس باید آماده تغییر جهت قیمت باشید و محدوده قیمتی 110.50 یا 111.00 هدف بگیرید.و در صورت معامله باید تایید نهایی و قطعی ارایش کندلی و حداقل بسته شدن کندل 8 ساعته در بالای قیمت رند 110.00 دلار دیده شودکه بتوان وارد معامله خرید بشویم .

مطالب مرتبط:
    • دسته بندی: تحلیل تکنیکال, تحلیل تکنیکال روزانه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *