تحلیل تکنیکال پوند به دلار آمریکا (GBP/USD) 2021/9/29

تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال پوند به دلار آمریکا (GBP/USD) 2021/9/29

تحلیل تکنیکال پوند به دلار آمریکا (GBP/USD)

نگرانی‌ها مبنی بر بحران سوخت انگلستان که ممکن است مانع بهبود اقتصاد شود باعث ریزش قیمت پوند استرلینگ در نشست امروز شد، کاهش قیمت پوند کاملاً منطقی است، زیرا مطمئناً این نگرانی‌ها باعث می شود معامله گران شانس افزایش نرخ بهره را که پس از بیانیه سیاست پولی سختگیرانه بانک مرکزی انگلستان در هفته گذشته بالا رفت کاهش دهند، همچنین افزایش سریع بازده خزانه داری ایالات متحده در این هفته باعث بالا رفتن قیمت دلار شد که در افت GBP/USD نقش داشته است.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد نشست‌ معاملات آسیا نظر فروشندگان را به خود جلب کرده، بنابراین سوال اینجاست که آیا ما شاهد افزایش قیمت‌ فعلی پوند خواهیم بود یا معامله گران آسیایی همچنان به تلاش برای بالا بردن قیمت دلار ادامه می دهند؟ به زودی گزارشات و به‌روزرسانی‌هایی از انگلستان در راه است، که اگر شاهد رقم‌های غیر قابل پیش‌بینی در آن باشیم شاهد نوسان زیاد در قیمت پوند خواهیم بود.

در حال حاضر، ما در دسته کسانی هستیم که معتقدند از آنجا که افت قیمت در جلسه سه شنبه آسیا شروع شد و بازار به محدوده قیمتی 1.3500 نزدیک شده است، ممکن است یک روند صعودی کوتاه مدت به زودی اتفاق بی‌افتد، بنابراین احتمالاً معامله‌گران آسیایی منتظرند از این روند سود ببرند. آگر این اتفاق بی‌افتد و ما شاهد جهش قیمت تا ناحیه اصلاح فیبوناچی باشیم (همانطور که در نمودار بالا مشخص شده است) به دنبال الگوهای بازگشت نزولی احتمالی برای معاملات کوتاه مدت خواهیم بود، به خصوص اگر داده‌های انگلستان ناامید کننده باشد.

تحلیل تکنیکال

 
مطالب مرتبط:
    • دسته بندی: تحلیل تکنیکال, تحلیل تکنیکال روزانه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *