بیت کوین ضررهای سال 2022

بیت کوین ضررهای سال 2022 خود را جبران میکند، اما سوال اصلی این است آیا قدرت خود را حفظ خواهد کرد؟

قیمت بیت کوین روز دوشنبه جهش یافت و ضررهای سال خود را جبران کرد و سولااتی را ایجاد کرد مبنی بر اینکه آیا این افزایش ادامه دارد یا خیر.

قیمت بیت کوین ۴ درصد افزایش یافت و به ۴۷۹۱۰ دلار رسید.

در این رالی محبوب‌ترین ارز دیجیتال جهان از سطح مقاومت 45900 دلار عبور کرد، سطح قیمتی که در سال 2022 بیت‌کوین نتوانسته بود آن را بشکند.

گلس‌نود در یادداشت هفتگی خود درباره این محدوده قیمتی گفت: «این یک سطح کلیدی است که باید به آن توجه داشته باشیم در صورتی که بیت‌کوین بتواند این سطح مقاومت را بشکند، ممکن است به نقاط بالاتری صعود کند.»

گلس‌نود افزود: «کلید تداوم این حرکت افزایشی، حداقل در کوتاه‌مدت، بر عهده دارندگان کوتاه مدتی است که معمولاً در بازار نزولی در برابر فروش مقاومت می‌کنند.»

کسانی که کوین‌های خود را برای 155 روز یا کمتر نگه داشته‌اند- اکثراً در محدوده قیمتی 38000 تا 45000 دلار کوین‌ها را خریداری کرده‌اند، بنابراین ممکن است وسوسه شوند که در این رالی بیت‌کوین‌های خود را بفروشند تا با کمی سود از بازار خارج شوند، زیرا برخی از اینکه برای مدت طولانی در ضرر بوده‌اند خسته‌شده‌اند و میخواهند هرچه سریع‌تر از معامله خارج شوند.

با این حال، اگر دارایی‌های کوتاه‌مدت محرک فروش باشد، تاریخ نشان داده که ممکن است بیت‌کوین در کوتاه مدت منجر به ضرر شود اما همیشه در بلند مدت با سود همراه بوده است، بنابراین سرمایه‌گذاران بلندمدت، کسانی که قدرت ماندگاری در بازار را دارند در نهایت بیت‌کوین بیشتری به دست خواهند آورد.

این مرحله از انتقال دارایی از دست‌های ضعیف‌تر به دست‌های قوی‌تر، معمولاً در بازار نزولی رخ میدهد.

آخرین داده‌ها نشان می‌دهند فروش بیت‌کوین همچنان ادامه دارد.

کمتر از دو سال دیگر عرضه بیت‌کوین به اوج خود میرسد.

گلس‌نود افزود: «تسلیم شدن سرمایه‌گذاران در بازار نزولی اغلب یک فرآیند طولانی و دردناک است و بیت‌کوین هنوز به طور کامل از روند نزولی خود خارج نشده است.»

    • دسته بندی: توضیح و تفسیر اخبار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *