هوبی توکن (HT) چیست؟

هوبی توکن (HT) توکن بومی صرافی ارز دیجیتال هوبی گلوبال (Huobi Global) است.  این دارایی دیجیتال غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم می‌باشد و مطابق با استاندارد ERC-20 راه‌اندازی شده است.  ارزش HT تا حدی به شهرت صرافی ارز دیجیتال هوبی بستگی دارد، اما عوامل دیگری نیز بر قیمت‌ آن تأثیر می‌گذارند.

هوبی توکن یک پروژه نسبتا جدید است. پس از آن که صرافی ارز دیجیتال بایننس، توکن بومی خود را ایجاد کرد، هوبی توکن برای اولین بار در ژانویه 2018 راه اندازی شد. داشتن توکن بومی به هوبی گلوبال اجازه می‌دهد تا یک استراتژی بازاریابی انعطاف‌پذیر برای جذب کاربران جدید و رشد بیشتر پلت‌فرم خود داشته باشد.

یکی از عملکردهای کلیدی توکن بومی کاهش کمیسیون برای تراکنش‌ها و انجام معاملات در صرافی است که معمولاً از کیف پول کاربران پرداخت می‌شود. با این حال هوبی توکن ویژگی‌های بیشتری برای ارائه دارد.  با استفاده از HT، کاربران می‌توانند بسته‌های VIP ماهانه را برای دریافت تخفیف در هزینه‌های تراکنش خریداری کنند. دارندگان توکن حق رای دادن به تصمیمات مبادلاتی دارند و می‌توانند برای خریدهای فصلی کریپتو جایزه بگیرند، همچنین می‌توانند به رویدادهای مهم دسترسی زودهنگام داشته باشند. دارندگان HT در هر زمانی می‌توانند توکن‌های خود را با ارزهای دیجیتال دیگر معامله کنند.

 بنیانگذاران هوبی توکن چه کسانی هستند؟

لئون لی موسس و مدیر عامل Huobi Group است. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه چینهوا (گروه اتوماسیون)، در سال 2011 یکی از طرفداران بیت‌کوین شد. لی کار خود را به عنوان مهندس کامپیوتر در اوراکل، برترین ارائه دهنده پایگاه داده در جهان، آغاز کرد.  در سال 2013، او Huobi Group را تأسیس کرد، مدیریت شرکت را بر عهده گرفت و آن را به یک شرکت پیشرو جهانی برای ارائه خدمات مالی در زمینه دارایی‌های دیجیتال تبدیل کرد.

جون دو یکی دیگر از بنیانگذاران Huobi است.  قبل از Huobi، او مدیر عملیاتی در شرکت Comsenz بود و همچنین در هلدینگ تنسنت نیز کار کرده است. علاوه بر این، جون دو مدیرعامل Node Capital (یک شرکت سرمایه گذاری خطر‌پذیر با تمرکز بر صنعت بلاک چین)، بنیانگذار Jinse (یک پلت‌فرم خدمات بلاکچین که اخبار صنعت، اطلاعات بازار و داده‌ها را پوشش می‌دهد) و مدیرعامل Biki.com (یک ارائه دهنده نرم‌افزار برای معامله ارز دیجیتال) می‌باشد.  در نهایت، جون دو شرکت‌هایی را تأسیس کرده است که شامل AToken و Chainup هستند.

در سال 2018، بنیانگذار دانشگاه Crypto Chain، هربرت رافائل سیم، به تیم Huobi Group پیوست. او سوابق چشمگیری دارد و به توسعه فوربس، هافینگتن پست و …. کمک کرده است. در حال حاضر رافائل سیم مسئول بازاریابی دیجیتال هوبی است و به عنوان مدیر روابط عمومی فعالیت می‌کند.

 چه چیزی هوبی توکن (HT) را منحصر به فرد می‌سازد؟

هوبی توکن دو عملکرد اصلی دارد: صرافی هوبی با استفاده از توکن HT  به کاربران خود با طیف وسیعی از تخفیف‌ها پاداش می‌دهد. این شرکت همچنین به مشتریان صرافی که توکن هوبی دارند حق رای اعطا می‌کند.

هوبی در تلاش است تا مقدار HT را تا حد معقولی ثابت نگه دارد.  برای مهار تورم، هوبی 20 درصد از سود شرکت را به برنامه خرید توکن اختصاص می‌دهد.

دارندگان توکن HT دارای چندین مزیت هستند که عبارتند از:

کاهش کارمزد معاملاتی که از طریق صرافی هوبی انجام شوند و یک سری تخفیف برای مشتریان VIP، همچنین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران با استفاده از هوبی توکن، می‌توانند به طور قابل توجهی در هزینه‌های کمیسیون صرفه‌جویی کنند.

پلتفرم هوبی تمام تلاش خود را می‌کند تا تبادل HT را آسان و راحت کند و از HT به عنوان جفت معاملاتی با ارزهای دیجیتال محبوب پشتیبانی می‌کند.

دارندگان HT با فهرست شدن هر ارز دیجیتال جدید سکه دریافت می‌کنند و همچنین می‌توانند بونوس دریافت کنند.

توکن‌های خریداری شده توسط صرافی به صندوق حمایت از سرمایه‌گذار ارسال می‌شود که هدف آن جبران هر گونه ضرر مالی است.

دارندگان توکن HT می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت کنند، رأی دهند  و بر توسعه صرافی هوبی و گسترش اکوسیستم آن تأثیر بگذارند.

چه تعداد هوبی توکن (HT) در گردش است؟

راه اندازی هوبی توکن ابتدای سال 2018 انجام شد و طبق طرح استاندارد عرضه اولیه سکه ICO)) پیش نرفت. برای شروع، هوبی توکن‌های HT را مستقیماً بین کاربران VIP توزیع کرد و معامله‌گران عادی می‌توانستند بسته‌ای از خدمات را با مقدار مشخصی توکن خریداری کنند. این روش توزیع سکه‌ها، عرضه اولیه صرافی (IEO) نامیده می‌شود.

هوبی توکن دارای عرضه محدود 500 میلیونی است که 60 درصد (300 میلیون سکه) آن بین کاربران صرافی تخصیص یافت و شرکت 40 درصد (200 میلیون سکه) مابقی را ذخیره کرده است.

تصمیم برای ایجاد توکن بومی منجر به افزایش سرمایه صرافی شد. هوبی گلوبال با ارائه مزایای انحصاری، کاربران را به وفادار ماندن به پلتفرم تشویق می‌کند.

امنیت شبکه هوبی به چه شکل است؟

اکوسیستم هوبی از سیستم توزیع شده و حفاظتی در برابر حملات DDoS برای تقویت امنیت شبکه استفاده می‌کند. علاوه بر این، 98 درصد ارز در یک کیف پول سرد چند امضایی ذخیره می‌شود. این صرافی همچنین از یک سیستم کنترل ریسک به نام «شیطان نباش» برای اطمینان از ایمنی حساب‌ها و دارایی‌های کاربران استفاده می‌کند.

از سال 2018، این پلتفرم از یک سیستم حفاظت از دارایی به نام مکانیسم رزرو امنیتی استفاده کرده است. همچنین هوبی صندوق حمایت از سرمایه گذاران خود را در ژانویه همان سال راه اندازی کرد. به لطف این اقدامات، دارندگان HT در برابر خسارات مالی که ممکن است در نتیجه فعالیت‌های تقلبی یا سایر خطرات مرتبط با معاملات ارزهای دیجیتال ایجاد شود، بیمه می‌شوند.

 از کجا می‌توان هوبی توکن (HT) را خریداری کرد؟

ساده‌ترین راه برای به دست آوردن توکن هوبی، خرید آن در هوبی گلوبال است. این صرافی از تعداد زیادی جفت معاملاتی پشتیبانی می‌کند و نرخ های معاملاتی سودمندی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این HT در چندین صرافی پشتیبانی می‌شود، از جمله: Gate.io، FTX، KuCoin، Binance JEX، AscendEX (Bitmax)، LBank، ProBit Global، 0x Protocol، Bit Well، XT.COM، Wootrade، CoinEx، ACE.  , BitMart, Xtheta Global, BitZ, BiKi, BiONE, Bitay, Pionex, Hoo, YunEx, BKEX, ZBG, Bibox, Hotbit, MEXC, BitForex, HitBTC, Finexbox, Switcheo Network, Hotcoin Global, Tokenlon, Dsdaqys, Bgogo

    • دسته بندی: معرفی و بررسی ارزهای دیجیتال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *