توکن کوکوین (KCS) چیست؟

KCS توکن بومی کوکوین است که در سال 2017 به عنوان یک توکن اشتراک سود راه اندازی شد. کوکوین یک توکن ERC-20 است که در شبکه اتریوم منتشر شده و توسط اکثر کیف پول‌های اتریوم پشتیبانی می‌شود.  مجموع عرضه KCS 200 میلیون توکن تعیین شده، و تا زمانی که تنها 100 میلیون توکن KCS باقی بماند، بازخرید و توکن‌سوزی انجام می‌شود.

کوکوین اعلام کرده است که توانمندسازی KCS اولویت کلیدی شبکه خواهد بود، در دراز مدت، KCS به عنوان کلید کل اکوسیستم کوکوین عمل می‌کند.

 چه چیزی توکن کوکوین را منحصر به فرد می‌سازد؟

پاداش KCS به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد غیرفعال در نظر گرفته می‌شود. کاربرانی که بیش از 6 KCS دارند می‌توانند سود سهام روزانه دریافت کنند که از 50 درصد درآمد روزانه کارمزد معاملاتی کوکوین حاصل می‌شود. پاداش KCS یک مکانیسم تشویقی منحصر به فرد برای دارندگان KCS و سازندگان اکوسیستم کوکوین است.  میزان پاداش‌هایی که کاربران می‌توانند دریافت کنند به تعداد KCS و حجم معاملات صرافی کوکوین بستگی دارد.

 KCS در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

KCS علاوه بر اینکه به عنوان سود سهام پرداخت می‌شود، به عنوان یک توکن ابزاری، برای پرداخت هزینه‌های معاملاتی در مبادلات کوکوین نیز استفاده می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از تخفیف‌های 80 درصدی برخوردار شوند. از دیگر موارد استفاده KCS همچنین مشارکت در فروش توکن در KuCoim Spotlight و لاک دراپ/ایردراپ در پلتفرم Pool-X می‌باشد. موارد استفاده کوکوین هنوز تمام نشده، زیرا توکن‌های KCS یک سری اهداف دیگر را نیز در پلتفرم انجام می‌دهند. به عنوان مثال، دارندگان KCS می‌توانند به کاربر VIP کوکوین تبدیل شوند و دیگر نیازی به داشتن حجم معاملاتی عظیم BTC برای بهره‌مندی از کاهش هزینه‌ها نداشته باشند.  KCS همچنین می‌تواند به عنوان یک روش پرداخت برای خرید، رزرو هتل، خرید تجهیزات بازی و غیره استفاده شود.

 توکن‌سوزی KCS چیست؟

عرضه اولیه 200 KCS میلیون توکن تعیین شده است. در حال حاضر کوکوین و تیم KCS در حال خرید KCS از بازار هستند و هر سه ماه یکبار آنها را می‌سوزانند.

مقدار توکن‌سوزی به حجم معاملات فصلی صرافی کوکوین بستگی دارد.  بنابراین عرضه در گردش KCS در حال کاهش است و در نهایت به 100 میلیون توکن می‌رسد.

 امنیت شبکه کوکوین به چه شکل است؟

کوکوین از پروتکل رمزگذاری استاندارد استفاده می‌کند که تضمین می‌کند داده‌های کاربر و انتقال داده‌های درون سیستم از سایر کاربران پنهان می‌شوند.

این سیستم از یک ساختار چند خوشه‌ای و چند لایه استفاده می‌کند که می‌تواند بیش از یک تراکنش را به طور همزمان در خود جای دهد و ثبات سیستم را در هر تراکنش تضمین می‌کند.

 بنیانگذاران توکن کوکوین چه کسانی هستند؟

صرافی کوکوین یک صرافی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. توکن کوکوین در 15 سپتامبر 2017 راه‌اندازی شد. صرافی کوکوین در ابتدا در سال 2013 توسط افراد زیر تأسیس شد: مدیر ارشد اجرایی اریک دان، مدیر بازاریابی جک ژو، رئیس عملیات تجاری جان لی، مدیر عملیات و تعمیر و نگهداری کنت لی، مشاور حقوقی ارشد لیندا لین، مدیر عامل مایکل گان.

 چه تعداد توکن کوکوین (KCS) در گردش است؟

عرضه در گردش توکن کوکوین (KCS) تا فوریه 2021 80,118,638 KCS با حداکثر عرضه 170,118,638 KCS است.

 از کجا می‌توان توکن کوکوین  (KCS)را خریداری کرد؟

توکن کوکوین  (KCS) را می‌توان در صرافی‌های زیر معامله کرد:

کوکوین

بیت مکس

صرافی پروبیت

    • دسته بندی: معرفی و بررسی ارزهای دیجیتال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *