تراست والت توکن (TWT) چیست؟

تراست والت توکن یا TWT یک توکن ساده BEP-20 است که مزایا زیادی را برای کاربران Trust Wallet فراهم می‌کند.  Trust Wallet خود یک کیف پول دیجیتال برای موبایل است که علاوه بر توکن‌های محبوب در بلاک‌چین‌های اتریوم، بایننس و ترون، از ده‌ها دارایی بومی دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

دارندگان توکن‌های TWT هنگام استفاده از Trust Wallet، از مزایای مختلفی برخوردار می‌شوند، از جمله تخفیف در خرید ارزهای دیجیتال درون برنامه‌ای و استفاده از خدمات صرافی غیرمتمرکز (DEX).  دارندگان TWT همچنین می‌توانند در مدیریت Trust Wallet شرکت کنند، برای به‌روزرسانی Trust Wallet رأی دهند و با پیشنهادات خود به توسعه برنامه کمک کنند.

Trust Wallet Token ابتدا به عنوان یک دارایی BEP-2 در زنجیره بایننس راه اندازی شد، اما در اکتبر 2020 به یک توکن BEP-20 در زنجیره هوشمند بایننس تبدیل شد.

 بنیانگذاران  تراست والت توکن چه کسانی هستند؟

Trust Wallet توسط ویکتور رادچنکو در سال 2017 تأسیس شد. رادچنکو که در مانتین ویو، کالیفرنیا مستقر است، قبلاً در چندین شرکت فناوری، توسعه‌دهنده و مهندس بوده است، او همچنین در سال 2013 Trucker Path را تأسیس کرد، شرکتی که پشت یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای کامیون‌داران است. شرکت‌های لجستیکی

رادچنکو وقتی متوجه شد که اپ استورها هیچ کیف‌پول متن بازی برای توکن‌های اتریوم و ERC20 ندارند، بر صنعت کیف‌پول‌های ارز دیجیتال برای موبایل تمرکز کرد.

این پلتفرم در جولای 2018 توسط بایننس با مبلغی نامشخص خریداری شد، اما رادچنکو همچنان به عنوان بخشی از تیم بایننس روی پلتفرم کار می‌کند. در مورد تیم کامل Trust Wallet اطلاعاتی در دست نیست، اما مشخص است که شامل بیش از 20 نفر می‌باشد، که بسیاری از آنها در بایننس مشارکت دارند.

 چه چیزی تراست والت توکن را منحصر به فرد می‌سازد؟

Trust Wallet Token یک توکن ابزاری است که برای ارائه مزایای اضافی به کاربران برنامه تلفن همراه Trust Wallet طراحی شده است و هیچ ابزاری خارج از اکوسیستم Trust Wallet ندارد.

با وجود این، توکن‌های Trust Wallet را می‌توان به عنوان یک دارایی BEP-20 به هر کیف پولی که از دارایی‌های زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کند، منتقل کرد، و از آنجا می‌توانید TWT را با سایر دارایی‌ها مبادله کرده یا از آن به عنوان پرداخت برای خدمات استفاده کنید. با داشتن توکن‌های TWT در توسعه Trust Wallet حق رای و حاکمیت خواهید داشت و می‌توانید برای معاملات DEX و خریدهای درون برنامه‌ای تخفیف دریافت کنید. همچنین TWT ارزش خود را به عنوان یک ابزار معاملاتی توسعه داده است.

TWT یکی از اولین توکن‌هایی بود که روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) که یک بلاک‌چین با کارایی بالا برای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (DApps) می‌باشد، راه‌اندازی شد. در نتیجه، TWT را می‌توان با کارمزدهای بسیار کم و زمان تأیید تراکنش تقریباً سریع منتقل کرد.

 چه تعداد سکه تراست والت توکن (TWT) در گردش است؟

به عنوان بخشی از انتقال TWT به زنجیره هوشمند بایننس، 99 درصد از عرضه اولیه توکن سوزانده شد و حداکثر عرضه جدید به 1 میلیارد TWT رسید، که در حال حاضر بیش از یک چهارم آن در گردش است.

عرضه در گردش TWT به تدریج افزایش خواهد یافت زیرا کاربران Trust Wallet برای کارهای مختلف مانند شرکت در کمپین‌ها، آزمون‌ها و انجام وظایف درون برنامه، مانند سهام‌گذاری و معامله ارزهای دیجیتال توکن TWT دریافت می‌کنند.

به گفته یک منبع رسمی، 40 درصد از عرضه توکن TWT برای جذب کاربر و 15 درصد در انجمن Trust Wallet توزیع می‌شود، 30 درصد ذخیره‌سازی می‌شود و 15 درصد به توسعه‌دهندگان اختصاص می‌یابد. از اکتبر 2020، Trust Wallet هنوز توکنومیک یا برنامه‌ای برای عرضه کامل Trust Wallet Token منتشر نکرده است.

امنیت شبکه تراست والت توکن به چه شکل است؟

بر اساس زنجیره هوشمند بایننس، تراست والت توکن توسط مکانیزم اجماع اثبات سهام (POS) پشتیبانی می‌شود که از شبکه در برابر طیف وسیعی از تهدیدات بالقوه، از جمله حملات 51٪ و سایبیل محافظت می‌کند.

TWT همچنین تحت محافظت یک برنامه باگ باونتی که توسط بایننس اجرا می‌شود، می‌باشد، این برنامه به هر کسی که آسیب‌پذیری را در زنجیره بایننس و قراردادهای هوشمند اصلی آن کشف کند، تا 10000 دلار به صورت BNB می‌دهد.

فراتر از این، TWT به عنوان یک دارایی BEP-20 توسط امنیت نرم‌افزار Trust Wallet که شامل یک قفل امنیتی رمز عبور و یک عبارت بازیابی 12 کلمه‌ای است نیز ایمن می‌شود.

 از کجا می‌توان تراست والت توکن (TWT) را خریداری کرد؟

Trust Wallet Token برای خرید و معامله در پلتفرم‌های مختلف، از جمله صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز  در دسترس است.  MXC و Binance DEX جزو نقدشونده‌ترین صرافی‌ها برای TWT هستند. این توکن در حال حاضر با طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال دیگر از جمله تتر (USDT)، بیت‌کوین (BTC) و بایننس‌کوین (BNB) قابل معامله است.

    • دسته بندی: معرفی و بررسی ارزهای دیجیتال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *