اکسی اینفینیتی (AXS) چیست؟

اکسی اینفینیتی یک بازی مبتنی بر بلاک چین است که تا حدی توسط بازیکنان مدیریت می‌شود.

اکسی اینفینیتی با الهام از بازی‌های محبوبی مانند پوکمون و تاماگوتچی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا هیولاهای بامزه مبتنی بر توکن، معروف به اکسی‌ را خریداری کنند، پرورش دهند، با آن‌ها به انجام بازی بپردازند و معامله کنند.

اکسی‌ها می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند و بیش از 500 مدل از جمله  آبزی، جانور، پرنده، حشره، گیاه و خزندگان در دسترس است که به چهار دسته تقسیم می‌شود: معمولی، کمیاب، فوق‌العاده کمیاب و افسانه‌ای، اکسی‌ها می‌توانند ترکیبی از مدل‌های مختلف باشند، که آنها را بسیار منحصر به فرد می‌کند.

هر اکسی یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) با ویژگی‌ها و نقاط قوت مختلف است و می‌تواند وارد نبردهای تیمی (3V3) شود، تیم برنده امتیاز کسب می‌کند که برای تکامل اکسی استفاده می‌شود. این آکسی‌ها  با هم فرزندان جدید و منحصر به فردی تولید می‌کنند که می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند یا در بازار اکسی فروخته شوند.

اکوسیستم اکسی اینفینیتی همچنین دارای توکن حاکمیتی منحصر به فرد خود است که به نام اکسی اینفینیتی شاردز شناخته می‌شود و برای رأی‌گیری‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکسی اینفینیتی شارد به دارندگان این امکان را می‌دهند که در مورد نحوه خرج کردن وجوه موجود در خزانه‌داری انجمن اکسی‌ نظر بدهند.

 بنیانگذاران اکسی اینفینیتی چه کسانی هستند؟

اکسی اینفینیتی در سال 2018 توسط اسکای ماویس، یک شرکت توسعه دهنده بازی که تیم آن عمدتاً در ویتنام مستقر هستند، ایجاد شد. این شرکت توسط ترانگ نگوین و الکساندر لارسن تأسیس شده است.

ترونگ نگوین مدیر عامل فعلی این پلتفرم است. نگوین با مدرک کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد و قبل از تاسیس اکسی اینفینیتی به عنوان مهندس نرم افزار در Anduin Transactions کار می‌کرد.

الکساندر لارسن نیز به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل این پلتفرم شناخته می‌شود.  لارسن از سال 2017 در زمینه بازی‌های بلاک‌چین مشغول به کار است. او قبلاً به عنوان افسر اجرایی امنیتی برای سازمان امنیت دولت نروژ کار می‌کرد و هنوز هم به عنوان دبیر هیئت مدیره در اتحاد بازی‌های بلاک چین حضور دارد.

در مجموع، تیم اکسی اینفینیتی متشکل از 25 کارمند تمام وقت است که بسیاری از آنها تجربه توسعه بازی را دارند.

 چه چیزی اکسی اینفینیتی را منحصر به فرد می‌سازد؟

هر اکسی‌ دارای شش قسمت است که هر کدام حرکت جنگی خاص خود را دارند.  این اساساً تنوع بی‌پایانی را در میان اکسی‌ها ایجاد می‌کند، به طوری که اکثر اکسی‌ها ضعیف هستند، اما آنهایی که قوی‌ترین ترکیب را دارند بسیار قدرتمند عمل می‌کنند.

 چه تعداد سکه اکسی اینفینیتی  (AXS) در گردش است؟

عرضه اکسی اینفینیتی (AXS) در مجموع 270 میلیون توکن می‌باشد. از این تعداد، حدود 53.5 میلیون توکن تا اواسط نوامبر 2020 در گردش قرار گرفته است.

در مجموع، 11٪ از کل عرضه اولیه به شرکت کنندگان در بایننس لانچ پد (در آن زمان قیمت هر توکن اکسی اینفینیتی  0.10 دلار بود) و 4٪ در یک فروش خصوصی فروخته شد. علاوه بر این، 29 درصد برای پاداش، 20 درصد به بازی برای کسب درآمد، 21 درصد به تیم، 7 درصد به مشاوران و 8 درصد به صندوق اکوسیستم اختصاص یافت.

100 درصد توکن‌های AXS تا اوایل سال 2026 در گردش خواهند بود.

امنیت شبکه اکسی اینفینیتی به چه شکل است؟

توکن اکسی اینفینیتی (AXS) یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک‌چین اتریوم راه اندازی شده است. در نتیجه، توسط مکانیزم اجماع اثبات کار (POW) اتریوم ایمن می‌شود.

در اوایل سال ۲۰۲۱، اکسی اینفینیتی توکن‌های NFT خود، از جمله اکسی‌ها و دیگر توکن‌های درون بازی را از شبکه Loom به یک زنجیره جانبی سفارشی در اتریوم به نام Ronin منتقل کرد.

Ronin یک زنجیره جانبی سفارشی است که فقط برای اکسی اینفینیتی ساخته شده است. این زنجیره توسط اسکای ماویس، شرکتی که بازی اکسی اینفینیتی را ایجاد کرده، در حال توسعه است و برای سرعت بخشیدن به تراکنش‌ها، کاهش هزینه‌های گس و کمک به مقیاس‌‌پذیری اکسی اینفینیتی طراحی شده است.

 از کجا می‌توانیم اکسی اینفینیتی  (AXS) را خریداری کنیم؟

از اکتبر 2021، اکسی اینفینیتی (AXS) برای معامله در پلتفرم‌های متعدد، از جمله صرافی‌های برتر مانند: Binance، Huobi Global، Coinbase، FTX، Bithumb، KuCoin، Gate.io و Kraken در دسترس قرار گرفته است.

جفت‌های محبوب اکسی اینفینیتی، عبارتند از: AXS/USDT، AXS/BTC، AXS/BUSD و AXS/BNB

    • دسته بندی: معرفی و بررسی ارزهای دیجیتال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *