در پی شایعات ادغام دوج‌کوین با توییتر قیمت DOGE در یک هفته 26 درصد افزایش یافت

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال پس از فروپاشی FTX در رکود به سر می‌برند، دوج کوین  (DOGE)توانست از این بحران عبور کند، این ارز دیجیتال در هفته گذشته بیش از 26 درصد افزایش قیمت داشته است.

 به لطف مدیر عامل جدید توییتر، ایلان ماسک، دوج‌کوین به برترین میم‌کوین جهان تبدیل شده است.

 روز شنبه، ماسک در توییتی که برای 119.2 میلیون دنبال کننده خود ارسال کرد، برخی از برنامه‌های آینده خود را برای توییتر فاش کرد.  این توییت شامل اسلایدهایی از «گفتگوی شرکت توییتر» بود که پیشرفت‌هایی را که این پلتفرم از زمان مدیریت ماسک کسب کرده، از جمله رکورد در ثبت‌نام‌های کاربر جدید و مدت زمان فعالیت کاربران را بیان می‌کرد.

 همچنین اسلاید‌هایی را در مورد «تویتر 2.0» به اشتراک گذاشت که در حال حاضر در دست توسعه است و از ویژگی‌های آن: تبلیغات برای سرگرمی، ویدیو، پیام‌های مستقیم یا دایرکت مسیج (DM) رمزگذاری‌شده، توییت‌های طولانی، راه‌اندازی مجدد تیک آبی تایید و پرداخت می‌باشد.

در این میان اسلاید «پرداخت‌ها» تنها اسلایدی بود که تصویر نداشت، بنابراین بسیاری حدس می‌زنند که این بخش توسط دوج‌کوین ارائه می‌شود، همین امر باعث شده قیمت دوج‌کوین 24.15 درصد افزایش یابد و از 0.0895 دلار در روز شنبه به حداکثر 0.108 برسد.

 قبل از این شایعات قیمت DOGE به دلیل اعتراضات شهروندان در چین پس از ماه‌ها قرنطینه سخت کووید، به 0.0963 دلار کاهش یافته بود.

 پرتاب موشک SpaceX Falcon 9 از مرکز فضایی کندی در فلوریدا در 14 ژانویه 2023 نیز به افزیش قیمت دوج کوین کمک می‌کند، زیرا شامل محموله DOGE-1 که به ماه ارسال می‌شود، می‌باشد.

 ماسک که بنیانگذار اسپیس ایکس است، برای اولین بار در می 2021 پروژه DOGE-1 به ماه را اعلام کرد، اما پرتاب اولیه به تعویق افتاد.

«پروژه DOGE-1 به ماه» به طور کامل توسط دوج‌کوین تأمین مالی می‌شود، این اولین مأموریت فضایی خواهد بود که توسط یک ارز دیجیتال تأمین مالی می‌شود. طبق گفته SpaceTV، DOGE1 یک محموله کوچک 40 کیلوگرمی در ماموریت IM-1 Intuitive Machines می‌باشد.

 در نهایت باید دید که آیا DOGE  با توییتر ادغام می‌شود و با موفقیت به اولین رمزارز در پروژه فضایی تبدیل می‌شود یا خیر. احتمالاً گمانه‌زنی‌ها در مورد میم کوین برتر گسترش می‌یابد، در حالی که بازار کریپتو در تلاش است از بحران خارج شود، قیمت دوج کوین به سادگی رو به افزایش است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *